کجایید ای شهیدان خدایی...


کجایید ای شهیدان خدایی...
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

Main My profile designer
در باره ي ما

خوش آمدید.اميدوارم لحظات خوبي را در اينجا سپري کنید
پيوند روزانه
دانلود کلیپ های انقلاب اسلامی.دفاع مقدس.مذهبی
قلب پاك
حسينيه سيدالشهدا
هيئت يادشهيدان مجيد آباد
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
:: تمام پيوندها ::
جستجو در سايت
"لطفا از کلمات کليدي براي جستجو استفاده کنيد !!!


طراح قالب

Www.LoxBlog.Com
شهيد علي چيتسازيان فرمانده اطلاعات و عمليات لشكر 32 انصارالحسين (ع)همدان

 

بسم الله الرحمن الرحیم
ربّنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هديتنا وهب لنا من لدنك رحمه انك انت الوهاب
بارالها دلهاي ما را به باطل راه مده پس از آنكه هدايت فرمودي و به ما از لطف خويش رحمتي عطا فرما، همانا كه تويي بسيار بخشنده.
سلام بر آدم صفوه ا... و بر نوح نبي ا... و بر ابراهيم خليل ا... و بر موسي كليم ا... و بر عيسي روح ا... و سلام بر محمد(ص) حبيب ا... و بر علي(ع) ولي ا... و بر فاطمه(س) سيده النساء و بر حسن(ع) سيد النجبا و سلام بر حسين(ع) سيد الشهدا و اصحاب با وفاي حسين و سلام بر زينب(س) و خواهر مقاوم و غم پرور حسين و سلام بر معصومين(ع) و سلام بر مصلح جهان مهدي(عج) و درود و سلام بر امام امت و امت امام و درود و سلام بر شهداي حزب جمهوري و درود و سلام بر تمامي شهدا و اسراء و جانبازان و مفقودين اين جنگ نابرابر . . .
اي مسلمانهاي كره خاكی بدانيد كه اسلام عزيز در خطر است، اسلام در مورد تهاجم بي‌رحمانه ملحدان و از خدا بي‌خبران از شرق و غرب واقع شده است. وظيفه بسيار سنگين است. بايد مواظب باشيم اگر اين بار هم نسبت به مسائل اسلام بدبختي و ظلم و ستم روا داشته‌ايم, دیگر امکان جبران نخواهد بود.
اي مسلمانان بدايند اسلام به حماسه‌ها و جانبازيهاي مجدد نيازمند است. امروز بايد حركت كنيم ,حركتي همچون حركت حسين(ع) ,حركتي خونين و نجات دهنده ,حركتي كه نسلهاي آينده و مملكت اسلامي احتياج دارد.
اي شيعيان جهان قدر اين رهبر انقلاب, امام امت را مي‌دانيد اما خيلي بيشتر بدانيد. در تمام مسائل زندگي خود از او خط بگيرید و دنباله روي اين حسين زمان در تمام مراحل و تمام حالات باشيد.
اي عزيزان بدانيد كه رهبران ما در راه اسلام همه چيز دادند. ائمه معصومين(ع) در اين راه مقدس جانها دادند و زحمات و رنج و مشكلات بسياري متحمل شدند، آنان براي آگاهي و هدايت ما و اينكه بفهمانند مسلمان آزاده است, اينطور بودند .ما هم بايد بدانيم كه ما بايد چه كنيم و وظيفه ما اكنون چيست.
ما بايد در برابر كفار قيام كنيم ,با ظالمين بجنگيم. بايد با مال و جان و فرزند، دين خدا را ياري نمائيم .فرزندان ما از فرزندان رسول ا...(ص) و علي(ع) و فاطمه(س) كه عزيزتر نيستند .ما كه از حسين زهرا(س) پيش خدا عزيزتر نيستيم. شرايط ما به سختي شرايط حسين (ع) نيست. بايد در اين راه اگر نياز باشد همگي فدا شويم و مي‌شويم و امام امت با دادن فرزند و كشيدن سختي‌ها ثابت كرد كه دنباله رو حسين و آزاده است.
برادران و خواهران بدانيد كه اين خونها بي جهت ريخته نشده است. اين خونها ريخته شد كه در مملكت، حزب ا... حاكم شود و خانواده‌هاي شهدا محترم شمرده شوند و قوانين اسلامي حكم فرما شود و الحمدا... اينطورهم است. مي‌خواهم بگويم نبايد با اين شرايط در مملكت خداي ناخواسته بد حجاب يا بي‌حجابي باشد .نبايد در ادارات ما خداي ناخواسته افراد كم كاري يا مخالف انقلاب و يا حتي بي تفاوتي باشند كه انشاءا... اينطور نيست و اگر هم باشد خود به خود محو و نابود خواهد شد.
الحمدا... كارمندان و مسئولين ادارات و قسمتها خوب هستند ولي بايد مواظب باشيم كه اين امكانات و وسايل ما که متعلق به بيت المال مسلمين است, بايد حزب ا... در رأس آنان و مستضعفين در اولويت باشند. بايد به روستاهاي دور افتاده و مردم كم درآمد آن بيشتر كمك شود.خلاصه بايد مملكت را طوري كنيم محل كار ,و محيط را طوري كنيم كه دل رسول ا...(ص) را شاد كنيم و تا حد توان در جهت اسلامي كردن خود و اعضاي خانواده خود و دوستان و آشنايان خود كوشا باشيم.
بدانيد كه شهداي عزيز ناظر بر اعمال ما و بر خورد و رفتارهاي ما در تمامي زمينه ها هستند .كاري كنيم كه فردا جوابگوي خون شهدا نباشيم.
از دنيا دل بكنيم ,گول ظاهر پر زرق و برق دنيا را نخوريم, بايد در دنيا كشت كنيم كه در آخرت نتيجه بگيريم ,بايد اين مسئله را بدانيم كه دنيا فاني است ,بايد اين دنيا را به فرموده مولا علي(ع) سه طلاقه كنيم كه دنيا بسيار فريبنده است.
خداوند انشاء ا... ما را با وظايف آشنا و عمل به وظايف را قسمت ما قرار دهد و همگي ما را عاقبت به خير كند.
و اما پدر و مادر مهربانم بدانيد كه هرچند براي من زحمتها كشيده‌ايد و با آن شرايط مشكل روستايي براي بزرگ كردن من رنجها متحمل شده‌ايد ,بدانيد اجر و مزد شما در آخرت است. من در اين راه مي‌روم كه دين خود را ادا كنم ,اگر خدا بخواهد و شما هم صبور باشيد و مقاوم و دل به هر چيزي و حرفي نداده بلكه خود را بدهكار اسلام بدانيد و بدانيم ما بايد در تمام مراحل هوشيار باشيم و اگر هر كسي حرفي يا سخني مخالف اسلام و مسلمين و رهبر و اين مسئولين محترم سرداد شما اورا هدایت ونصیحت کنید.درمقابل منافقان ودشمنان ایستادگی کنید وبا آنها به ستیز برخیزید که خطر آنها از دشمنان خارجی به مراتب بیشتر است.
من راهم به عنوان قرباني در راه خدا و رسولش به شمار بياوريد و به اين دولت محترم و انقلاب عزيز كه ثمره خون شهدا و حاصل زحمات رهبران و پيشوايان و اسرا هستند ياور و نگهبان باشيد. و خداي ناخواسته از مسئولين و دولت انتظاري نداشته باشيد.
از اينكه نتوانستم فرزند خوبي براي شما باشم حلال كنيد، خداوند انشاءا... شما را با اولياءا... محشور كند .
برادران عزيزم شما مواظب باشيد كه وظيفه‌ها سنگين است ,درستان را بخوانيد و در تمام مراحل نگهبان و پشتيبان اسلام باشيد و آگاهانه از اسلام و مسلمين دفاع كنيد و با وقار و مقاوم باشيد . در تمام امورتان با روحانيت متعهد سرو كار داشته باشيد و رو حانيت را در تمام مشكلات خود يار و مددكار بدانيد . اين روحانيت است كه اسلام را به ما شناسانده و اين روحانيت است كه در تمامي مراحل يار و نگهدار و پيش تاز بوده . برادران من, ارتباط خود با روحانيون مستحكم كنيد و از اسراف در هركاري و هر چيزي پرهيز داشته باشيد. خداوند انشاءا... تمامي ما را خدمتگذار واقعي اسلام عزيز قرار دهد و همگي ما را از لغزشها نگهدارد و عاقبت ما را ختم به خير بگرداند و ما را قدردان نعمت رهبري و نعمت اسلام و خون شهدا قرار دهد.
والسلام عليكم و رحمه الله محمد تكلو

    

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط seyed hasan | لينک ثابت |25 / 2 / 1390برچسب:كجايندمردان بي ادعا,|


آخرين مطالب
محرم
قطعه اي ازبهشت
آسمان منوتو
سلام معلم خوبم
تعجب نكنيد
گرامي باد روز ملي خليج فارس ايران
عمه سادات سلام عليك
دعاي فرج
دختر3ساله امام حسين(ع)
غدیرخم
ستايش
دهمين خورشيدآسمان امامت وولايت حضرت امام جواد(ع)
پيام كوتاه
گوهرتابناك آسمان امامت وولايت امام هشتم حضرت علي ابن موسي الرضا(ع)
ای خداوند عید روزه گشای بر تو فرخنده شد چو فر همای
شهيدهمت
رکن يماني كعبه
الهی
عيدمبعث مبارك
يازهرا


موضوعات
پيوند وبلاگ

کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب پاك و آدرس amir.h.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

آرشيو
آبان 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390
شهريور 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
نويسندگان
نويسنده وبلاگ :
seyed hasan
آمار سايت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS
لوگوي دوستان
موزيک و کد جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 43237
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1